10 d’octubre 2012

Adéu.Ens vorem.


Amics, amigues, ho deixe. Quan llegiu aquestes paraules, la meua renúncia a tots els meus càrrecs públics estarà tramitant-se definitivament.
Corria 2005 quan vaig començar a desenvolupar la meua  tasca tant al BLOC com posteriorment a l'Ajuntament de  Llíria que ara mateix no puc seguir. Moltes vegades necessitem fer eixa parada en el camí per vore el que hem fet i el que no, per aprendre de les nostres errades i dels nostres encerts, preparant el nostre futur.
Ara mateix sóc conscient que molts estaran pensant en els motius de la meua retirada i ho comprenc. Els meus amics i  companys tant del BLOC com de Compromís tenen clar que és el millor en aquest moment i que les meues necessitats actuals no passen per la dedicació a la vida política ni pública. Qui sap que passarà demà. El camí cap a Ítaca no ha sigut mai fàcil encara que moltes vegades les xicotetes recompenses han sigut suficients per reprendre els ànims. Uns ànims que ara mateix, no puc tindre. 
Estic content per les diverses aportacions que he pogut fer al llarg d'aquestos anys que he considerat necessàries per al meu poble i d'aquelles altres que no s'han aprovat però també importants al meu entendre que de segur voran la llum en el futur. 
Al meu entendre la vida és il.lusió i treball per eixes il.lusions. Ara mateix la meua il.lusió està en un altra direcció, en un altre camí. És la meua Ítaca personal qui em reclama i cap a ella dirigisc la meua nau. Bon vent per a totes i tots. 

2 comentaris:

vicent ha dit...

Home, Rafa, que deixes la política activa no vol dir que no pugues continuar opinant al teu bloc.

Rafa Cotanda ha dit...

Home, això no ho he dit jo Vicent! El meu espai tindrà una nova direcció, però com sempre, comentaré el que considere, tinga que vore en la política o no. Gràcies per l'interés.