18 de setembre 2011

Activitats

Ho sent per aquells qui han pretés seguir l'actualitat del meu poble aquestes últimes setmanes a través d'aquest modest espai. Les he dedicades ( ho he de reconèixer Manel) a altres coses. Fonamentalment a la meua família, que augmentarà en breu en un nou membre i he tingut que prioritzar. Això no suposa que no tinga moltes històries que contar, i molta activitat que he desenvolupat però d'ahí a transcriure-ho tot, no ha sigut possible. També he iniciat un contacte més directe i ràpid a traves del facebook i de twitter, deixant un poc al costat els meus modestos relats
Els canvis que s'han produït també en l'aspecte laboral no hem deixen molt més temps tampoc i la planificació d'un nou curs a una nova escola ( diga el que diga Esperanza Aguirre) suposa una despesa molt important del meu temps.
Paciència i temps vos demane i poc a poc aniré reapareguent a les vostres vides. Als meus crítics, un record com sempre, que se que em voleu llegir també. No patiu que en tinc per a totes i tots. 

2 comentaris:

vicent ha dit...

home! rafa, encara tens sort que agafes els semafors de Benissanò en verd, i no perds temps, hehehehehe

Manel ha dit...

per a tindre moltes històries que contar ja que vore lo reservat que ets.