30 de setembre 2011

Dir i fer

Hola, hola,  he tornat per ací. Disculpen les tardances, sobretot el meu fidel  seguidor Manel (???). Com ja em vaig disculpar no torne a fer-ho, perquè com vaig dir una vegada, aquest és el meu espai, esteu convidats a entrar i eixir quan  ho desitgeu però NO a donar-me ordres i a marcar-me els temps. La feina ha sigut complicada aquest mes i més si tens doble jornada laboral i festiva ( de la qual cosa no em queixe perquè jo m'ho he buscat).
Anem al tema del dia: ahir no estiguérem al vi d'honor que va fer l'ajuntament a entitats, associacions i personalitats. Alguns ja estaven avisats, i d'altres els anirem informant poc a poc, fonamentalment el perquè.  Que un govern sàpiga que té que aplicar un pla d'equilibri econòmic que suposarà una reducció del pressupost en més de 2 milions d'euros i que continue amb els vinets i els dispendis d'aquest tipus només demostra una irresponsabilitat que frega la vergonya més absoluta.
 ¿Amb quina cara li diràs als veïns el proper mes quan comencem  a parlar dels pressupostos, que tal partida o tal altra cal eliminar-la perquè no hi ha diners, perquè Zapatero és molt mal i ens lleva diners? (sic), O que la crisi, la crisi, la crisi. Irresponsables i amb falta absoluta de coherència. 
Si la situació és complicada cal començar a donar exemple ja.  I ja no és demà o el proper mes. Era ahir. Per cert, era necessari contractar enguany també il·luminació als carrers? Estem o no estem davant la crisi més greu dels últims 80 anys? Fets i no paraules.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

No home no. Llums, ¿per a que?. Vinet de xixa i nabo com feu l'ajuntament l'altre día, ¿per a que?, festes mediocres con les de este any, ¿per a que?. Setmana taurina, ¿per a que?. I la processó també la podien llevar (i apagar els ciris que gasten). De veritat, amb vosaltres sols ens queda la depresió. Dins de la miseria de la crisi, deixeu-mos respirar un poquet. Jo soc part d'una de les associacions que anà al vinet que nomenes i vaig estar allí.

Rafa Cotanda ha dit...

Ací no es tracta d'entrar en depressió ni en negativisme ni res paregut, però cal ser coherents amb la situació. Si no tenim, no podem gastar i després queixar-nos perquè això si que ens posa en un cercle viciós de queixa permanent. i el que és més greu: en problemes que cal resoldre, com el que té ara l'ajuntament de Llíria de finançament. O retallem o retallem no hi ha res al mig.

Anònim ha dit...

Te agraixc la teua contestació feta en mesura, perque el meu escrit va ser ironic y un poc de dolgut. La situació es desesperant i les festes son una valvula d'escape. Ara sols pense en la setmana de bous i distraurem un poc i no pensar en tots els desastres per els que estem passant. Estic d'acord en retallar i per el que s'ha vist estes festes, algo s'ha retallat. El que teniu que fer els polítics es parlar les coses i anar a una en els temes importants, no demanant res que supose més gasto i no faça falta. Els treballadors estem en les ultimes. Estem esperant un canvi al govern per vore si aço millora algo, encara que pense que va ha estar mal. El que entre ho va a tindre molt mal. Jo no se com Rajoy pot tindre ganes de guanyar estant les coses com estan. Tingau tots trellat, que el que el poble vos demana.

Rafa Cotanda ha dit...

Gràcies per les teues paraules. Quan es critica la despesa saraos i pareguts no es fa perquè sí. No es pot dir que estem molt mal, que el govern de Zapatero ens lleva nosequants milions i després quan et toca apretar-te no ho fas . En ta casa de segur que no fas això. QUan no es té no es té i no es gasta tant. En un ajuntament té que ser igual.
I respecta als canvis de govern, no vull polemitzar però les blavets ni els rogets ens donaran solucions als problemes dels valencians. O estan fent-ho els de Rajoy a València on governen amb majoria fa 16 anys?
El problema està en les formes de governar, i en això PP i PSOE ens perjudiquen clarament els valencians.